تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور
سرخط خبرها

مشهد، آوردگاه رنگ، هنر و تکنولوژی | عرضه آخرین دستاوردهای صنایع چاپ، فرش دستباف و محصولات غذایی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

  • کد خبر: ۱۹۶۱۲۴
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مشهد، آوردگاه رنگ، هنر و تکنولوژی | عرضه آخرین دستاوردهای صنایع چاپ، فرش دستباف و محصولات غذایی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد
بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، یازدهمین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی و چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در مشهد آغاز به‌کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید صیفی در حاشیه این سه رویداد نمایشگاهی اظهارداشت: این سه نمایشگاه از عصر امروز چهارشنبه ساعت ۱۶ اول آذرماه افتتاح شد وتا ۴ آذر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت. 

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه افزود: فعالیت مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات خطوط تولید و فرآوری مرتبط با سیستم های برودتی، تجهیزات آزمایشگاهی، تولیدات شیر و لبنیات، گوشت و پروتئین، انواع کره، گلاب، پنیر پیتزا و انواع سس است. در این رویداد، به‌موازات حضور تولیدکنندگانی از سراسر کشور، هیئت‌های تجاری خارجی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان ، کویت و ترکیه نیز حضور دارند.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد در تشریح جزییات یازدهمین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته‌بندی هم گفت: فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه با محوریت جت پرینتر، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ پارچه، ماشین آلات بسته بندی، کارتن و جعبه سازی، هدایای تبلیغاتی، ماشین آلات چاپ و ماشین آلات کارتن سازی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و یازدهمین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی در فضایی به وسعت هشت هزار متر مربع برگزار می‌شود و این دو نمایشگاه در سالن های فردوسی و عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این دو رویداد نمایشگاهی تصریح کرد: تعداد کل مجموعه های حاضر در این نمایشگاه ۱۴۵ شرکت است که ۷۰ شرکت از استان خراسان رضوی و ۷۵ شرکت کننده از استانهای تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، یزد، قم، سمنان، گلستان، البرز و مرکزی هستند.

وی تأکید کرد: به‌موازات نمایشگاه‌های چاپ و صنایع غذایی، رویداد سومی با محوریت نمایشگاه فرش دستباف در جریان است و مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه نیز در تولید و فروش فرش دستباف، تابلو فرش‌های دستباف، نخ و رنگرزی آن فعالیت دارند.

صیفی با بیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در فضایی به وسعت شش هزار متر مربع برگزار می‌شود ، ادامه داد: این نمایشگاه در سالن مفاخر برای استقرار شرکت‌های حاضر در نمایشگاه پیش‌بینی شده تا کارهای خود را به عموم ارائه دهند. علاوه بر این، تعداد کل مجموعه‌های حاضر در این نمایشگاه به بیش از ۲۰ شرکت می‌رسد که از استان خراسان رضوی ۱۴ شرکت‌کننده و خارج از استان نیز ۶ شرکت کننده از استان‌های خراسان شمالی، تهران، اصفهان،  یزد، سمنان و آذربایجان شرقی هستند.

این سه نمایشگاه تخصصی از امروز چهارشنبه اول آذر ماه ساعت ۱۶ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح و آغاز به کار کرد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۴ آذرماه همه روزه از ساعت ١۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->